donderdag 29 september 2011


Dinsdag zijn dan echt mijn college’s begonnen! Direct een college van 3 uur (Dierkunde) en vervolgens nog één van 3,5 (Etnografie en beoordeling van huisdieren). Viel me alles mee, ik was zelfs bij etnografie nog beter bij de les dan wanneer ik bij psychobiologie 2 uur college had.. maar etnografie vind ik dan ook best leuk! Wat dierkunde betreft heb ik nu een vrijstelling aangevraagd, maar denk niet dat ik al voldoende heb gehad, maar hee niet geschoten is altijd mis! Gisteren heb ik voor het eerst algemene chemie gehad, daar voorzie ik de eerste twee weken (hehe) nog geen problemen mee, daarna kan het wel eens lastig gaan worden.

Oh en waar ik dinsdag achter kwam was dat we woensdag verplichte instroomtoetsen hadden en dat deze direct zouden zeggen of je een achterstand had – en wel kon fluiten naar je eerste jaar of dat je goed bij liep. Ik zat uiteraard weer voor niets in de stress, want voor wiskunde had ik een 18 uit 20 en voor chemie een 9 uit 10.. niet slecht toch?!

Vandaag ben ik vrij vanwege studay, festival hier in Antwerpen waar ik zometeen met een huisgenootje en nog iemand naar toe ga! Maar eerst had ik eindelijk eens tijd om wat beloofde foto’s van mijn kamer te maken. Dus bij deze, hier en daar is het nogal een troep (ik heb nog niets voor mijn schoenen) en ik moet nog iets zoeken voor aan de muur en een tapijt voor de bank.








                         (links de wc, rechts de douche)


1 opmerking:

  1. Anoniem29.9.11

    Ziet er toppie uit girl! Heb je het naar je zin?:D X Anne Esmee

    BeantwoordenVerwijderen