maandag 5 september 2011

Kamerinrichting

Het komt allemaal zo dichtbij, een nieuwe stad, een nieuwe kamer, nieuwe mensen.. ik vind het spannend, heb er zin in, maar aan de andere kant: dat afwachten, wat een hel, wat een onrust. Hier in Nederland is iedereen weer aan het werk en daarmee ben ik mijn vriendje in ieder geval overdag (en in sommige gevallen ook 's avonds en 's nachts) kwijt, daarnaast zijn alle scholen zijn weer begonnen waardoor vriendinnetjes maar weinig tijd hebben. In het begin van het schooljaar heeft iedereen nog goede moed en worden uiteraard alle colleges gevolgd. No offence! Maar ik zit hier maar tegen alles wat ik nog moet regelen aan te hikken. Ik heb lijstjes, Ikea-boekjes, informatieboekjes, tijdschriften.. maar het lijkt wel dat wanneer ik wat doe, alles zo dichtbij komt dat ik het maar gewoon niet doe, wat weer onrust oplevert. Hartstikke fijn.

Bij deze heb ik besloten dat het misschien werkt als ik jullie erbij betrek, dat ik kan laten zien dat ik vooruitgang boek. Aan het einde van de dag wil ik graag de geldzaken hebben geregeld voor mijn kamer en de introductiedagen. Daarnaast wil ik wat rondsnuffelen op marktplaats, opzoek naar een bureau, een eettafeltje en een klerenkast. Hopelijk heb ik daarna ook wat meer voor me hoe ik mijn kamer wil gaan inrichten. Ookal heb ik gisteravond al wat indrukken op gedaan bij de Ikea.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten