donderdag 1 september 2011

Brand new start


Mijn allereerste post op mijn weblog die dit keer wel móet slagen. Na mijn verslaving aan weblogs lezen en daarnaast schrijven erg leuk vinden ben ik  deze vakantie begonnen met het alvast vooruit schrijven van een aantal blogs. Dit zodat ik niet direct vast loop doordat ik geen inspiratie meer heb. Zo kan ik hopelijk een keer vasthouden aan wat al zo vaak door mijn hoofd heeft gespookt: een eigen blog, meer schrijven.. en zeker nu ik naar Antwerpen vertrek – om iets dichter bij mijn droom te komen – na het wonen in Groningen en Utrecht, dat nog verder bij mijn vriendje, vriendinnetjes en familie vandaan is. Is dit misschien een manier om mij toch een beetje te volgen. Daarnaast is het ook voor mezelf: het vastleggen van vakanties, foto’s, reviews van boeken, hersenspinsels.. het maakt dat ik meer op details let en dat wanneer ik wil, ik kan terugkijken waar ik vandaan kom, welke weg ik al heb afgelegd en misschien geeft het troost op momenten dat ik eenzaam op m’n kamertje in Antwerpen zit. Weer een nieuwe stad, een nieuwe start.


Liefs Jade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten