maandag 7 november 2011

Nightlife: Noxx


Zaterdag kwamen Nick en Bo bij ons langs in Antwerpen met het idee om overdag lekker de stad te verkennen en ’s avonds weer eens een lekker avondje uit te gaan. Dat eerste werd niet veel meer dan wat gestrompel in de namiddag, maar het avondje uit was meer dan geslaagd (toch?).


Voordat we de stad in gingen eerst maar eens wat bijgekletst onder het genot van bolletjes met (Nederlandse) knakworstjes. Deze stonden al sinds ik hier woon in de kast, maar in je eentje eet je toch niet zo snel knakworstjes. Vervolgens met de tram/metro naar de stad en even later ploften we neer op een terrasje, want het was nog te vroeg was om te gaan eten. De bediening liet wat te wensen over, maar zodra de mannen hun biertje weer in handen hadden was het snel vergeven. Daarnaast was het uitzicht op de orgelman erg vermakelijk. 
Even later richting Da Giovanni, iedereen had zin in pizza en die drukte zou toch wat moeten zeggen.. of juist niet natuurlijk. Ik had er een keer eerder gegeten en toen had ik een prima pizza, maar deze keer.. bah. Het personeel liep zo gestresst rond dat je er zelf opgefokt van raakte en bij voorbaat al wist dat de bestelling niet goed door ging komen. Ik zal het later nog wel  een keer kans geven, puur omdat een Margarita 4 euro is, maar dan toch echt als het wat rustiger is!

Bo wilde het toch eens zelf proberen (was moeilijker dan gedacht)

Na het eten met de metro/tram terug naar mijn kamer, even ontspannen (in mijn geval even de oogjes dicht) en opladen voor de nacht, want we zouden naar Noxx! Ik had nogal wat wisselende verhalen gehoord en dit moest ik dan toch echt eens met eigen ogen gaan bekijken. Het was even zoeken voordat we er waren (het is in de havens), maar toen we er waren.. woow. Ik was de eerste 1,5 uur helemaal flabbergasted door alle indrukken. Voor de deur een paar dikke auto’s – en dan bedoel ik écht dikke auto’s met een waarde  waarvan de gemiddelde burger blij zou zijn een huis te hebben! We waren nog niet uitgekeken naar de auto’s of er kwam een bus aan met keiharde muziek (waarom niet gewoon de boksen in de opbergruimte zetten en deze wagenwijd open zetten?) en vuur vlammen uit het dak waar je het 10 meter verderop nog lekker warm van kreeg. Hellllooo Noxx!


Zijn ze niet lief? Okee, misschien wat wazig.

Eenmaal binnen, drankje in de hand en 50 euro lichter tot de conclusie komen dat er champagne voor 2300 euro wordt verkocht, het normaal is XL flessen sterkte drank te kopen (verzegeld met vuurwerk, zodat heel de club kan zien dat jíj net die fles hebt besteld), halfnaakte dansende vrouwen – en erger, mannen. Hoe dat kan? Naaah.. als je zag wat deze mannen droegen! Om onpasselijk van te worden! (foto's/filmpjes laat ik maar even achterwegen)

Kijk Jade, het vogeltje zit bóven de camera!

Stoere jonkjes

Anyhoee, toen ik eenmaal was bijgekomen van alle indrukken was het tijd om lekker te dansen en nog meer te genieten. Fijne muziek, fijn sfeertje en die (laser)lichten en het plafond daar! Heel gaaf. De volgende keer staat alweer gepland! Noxx, I'll be back.

<3

2 opmerkingen:

  1. Goed verhaal Jade :D Ik mis alleen nog de mooie filmpjes!!
    Topweekend, we will be back as well ;)
    XxX Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt gaaf zeg! Leuke foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen