woensdag 23 november 2011

How pig parts make the world turn

Ik stuitte vandaag op dit filmpje van Christien Meindertsma over welke onderdelen van varkens er terug te vinden zijn in onze producten en met name in wélke producten. Een aantal wist ik wel, maar ik heb me over een andere dingen ontzettend lopen verbazen.. ik ben benieuwd of de veganisten die mijn blog lezen (geen idee of die er zijn!?), hier al van op de hoogte waren.



Voor degene die moeite hebben met het Engels, hier is nog een (ander) filmpje, met wat meer beelden uit het boek en in het Nederlands.



Ik ben benieuwd naar jullie reacties, waren jullie je hier van bewust?

1 opmerking:

  1. Nee. De zeep wist ik, kwasten ook, maar daarna hield het snel op. I loved the silence when she talked about bread...

    BeantwoordenVerwijderen