vrijdag 4 november 2011




Als je weet wat je wilt, en je kan wat je denkt, en je doet wat je moet
Als je weet wat je wilt, dan komt het allemaal wel goed

Je leeft maar één keer, weet je wel, en kansen moet je grijpen
Vergeet je angst, je zult er later niets meer van begrijpen
Dus neem die baan en maak het uit, en zing je uit de naad
Van iedereen met wie je spreekt geeft angst de slechtste raad

Weet wat je wilt, kan wat je denkt, doet wat je moet
Als je weet wat je wilt, dan komt het allemaal wel goed


Dit liedje hoorde ik voor het eerst toen ik nog maar net besloten had dat ik naar Antwerpen zou gaan. Het was allemaal nogal onwennig en eigenlijk best wel moeilijk met het oog op weer een vertrouwde omgeving verlaten, vriendje achterlaten in ons appartementje, weer iets opbouwen.. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Terwijl ik dit liedje hoorde - en als ik me niet vergis was dat ergens in de bergen richting Praag - realiseerde ik me dat ik dit echt moest doen, dat inderdaad mijn angst aan het woord was en dat dat niet de bedoeling is. Ik moest gewoon voor mijn droom gaan, ongeacht de nadelen.

Als je weet wat je wilt, doet wat je moet, dan komt het allemaal wel goed.

Tot dusver kan ik dat alleen maar beamen. 


[na gisteren tig keer geprobeerd te hebben, doet alles 't nu volgens mij helemaal goed]

1 opmerking: