donderdag 5 januari 2012

Starbucks en ontspanning

Na 3 dagen binnen zitten werd ik vandaag rond 12 uur gillend gek. Ik had ALLEEN MAAR geleerd, gedoucht, gegeten, thee gedronken –  daardoor heel vaak naar de wc geweest en geslapen. Oja alleen dinsdag kwam Paula een uurtje thee drinken, maar dat mocht ook wel want die zie ik de komende 8 maanden niet meer. Ze gaat stage lopen in Peru, hoe gaaf is dat!
Hoe ik overigens al dat leren volhoud? Geen flauw idee. Gewoon doorgaan en er niet aan proberen te denken dat ik zo nog 3,5e week zo door moet gaan (oooh wat zal ik genieten van m’n weekje vrij in februari <3).


Anyhoe, ik besloot dat het tijd was om een frisse neus te gaan halen. Nu moest ik nog m’n nieuwe ID ophalen van het gemeentehuis, dus heb ik dat maar gelijk gecombineerd. Wat betreft de foto: deze is echt echt echt de meest afschuwelijke foto die ik ooit heb gehad – denk je in: brak, wallen, koud (rode neus!), regen en buiten wachten voor de foto, ideaal. Nadat ik m’n ID in handen had, een paar keer bijna over een paaltje viel omdat ik zo weggeduwd werd door de wind en weer op het station was besloot ik mezelf te trakteren op de Starbucks.


En daar zit je dan, heerlijk ontspannen te genieten van je white café mocha met slagroom met een chocolat chip cookie (oké oké, die is al op) en een blog te schrijven. Gek hè, dat ik geen zin heb om naar huis te gaan, wetend dat daar stereochemie op me ligt te wachten – en nog veel meer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten