dinsdag 13 december 2011

Kerst en gezelligheid


Afgelopen weekend was er stress om een paper dat ingeleverd moest worden, was er stress omdat ik met geen mogelijkheid een cocktailjurkje kon vinden die én leuk stond én betaalbaar was (helloo Bijenkorf, je bevestigde wat ik allang wist: jij bent zoo niet mijn winkel, zelfs niet als laatste wanhoopspoging) en er was stress om de tentamenweek die nadert. Inmiddels is de meeste stress afgezakt,zijn er hulplijnen ingeschakeld voor het jurkje (vriendinnetjes met cocktailjurkjes, online bestellen..), is mijn natuurkundepaper ingeleverd en wat betreft de tentamens, ja die stress steekt zo nu en dan gewoon de kop op. Daar moet ik nog wat op verzinnen. Iemand ideeën?  



Hebben jullie het de komende Kerst ook zo druk? Gezellig druk. Ik wel, komende donderdag begint het al met een kerstdiner van Wim zijn werk (in een kasteel! Snap je nu waarom ik écht een fatsoenlijk cocktailjurkje moet hebben?), vrijdag een kerstdiner aan de turfsingel met een grote groep vrienden en zelf gemaakte hapjes, kerstavond kerstdiner met de familie en cadeautjes, eerste Kerstdag naar Wim zijn familie en ’s avonds de traditie voortzetten en naar de dorpskroeg, dan tweede Kerstdag met mijn eigen familie van papa’s kant lekker eten en dan is Kerst alweer voorbij.. officieel gezien dan. Want wij plakken er gewoon nog 3 dagen Parijs achter en dat hoort gewoon nog bij mijn Kerst. Daarna is het oud en nieuw vieren met nog meer gezelligheid en daarna, vanaf 2 januari, zal de tentamenstress helemaal huge zijn en zal ik me een maand lang moeten isoleren van alles dat maar afleiding kan brengen. Met wat gezonde ontspanning op zijn tijd natuurlijk! Waaronder waarschijnlijk véél sporten om al die Kerstkilo’s er weer af te trainen.

Wat gaan jullie rond de Kerstdagen allemaal doen? 


Mijn kerstboompje: ruikt niet zo lekker als een echte, maar op 
deze manier heb ik toch een beetje het Kerstgevoel op mijn kamertje.

  

2 opmerkingen:

  1. Ik heb a.s. vrijdag mijn tentamen dus dat is het enige waar ik nu nog aan kan denken. Daarna genieten an familie, vrienden en lekker eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook naar Parijs! En zo'n klein kerstboompje voor op mijn kamer!

    Maar klinkt wel als een drukke kerst zeg :) Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen