donderdag 13 oktober 2011

Military Boekelo


Zaterdag 8 oktober zat ik op mijn vrije zaterdag alweer om half 9 in de bus richting het station waar ik om 10 voor 9 de trein naar Enschede zou pakken. Daar zouden papa en mama mij dan ophalen om samen naar de Military in Boekelo te gaan. Eenmaal aangekomen waren zij natuurlijk nergens te bekennen.. nee hoor, grapje. Papa belde toen ik in Hengelo was al waar ik nou bleef en ik had Ășiteraard (een beetje) vertraging.

Voordat we goed en wel op het terrein waren was het 12 uur (moesten de auto ergens parkeren om vervolgens met een touringbus sightseeing Boekelo te doen over landweggetjes waar ik niet vrolijk van werd (lees: kotsmisselijk)). Toen we bij het terrein aangekomen waren werden we nog een stukje verder gebracht met een Jeep, heel nice!



Vervolgens werden we verwelkomd met een hapje en een drankje, lekker eventjes bijkomen van de reis en wachten totdat het wat droger zou worden. Niet dat dat het echt werd.. ja met vlagen, maar grotendeels regende het helaas. Gelukkig waren we allemaal goed aangekleed en hadden we onze huge regenlaarzen aan, heel charmant.. wel effectief!


Hoo foutje


Na een tijdje lopen en heel wat hindernissen te hebben gezien kwamen we aan bij de waterpartij waar eindelijk het zonnetje begon te schijnen. Daar hebben we dan ook een hele tijd pal in de zon gestaan wat heerlijk was. Echter kwam het mijn foto’s niet ten goede (recht tegen de zon in fotograferen is niet handig!). Maar gezien de rest van het weer wist ik toch al dat het niet de mooiste dag zou zijn om foto’s te maken, dus ik had me er al enigszins bij neergelegd. Hier ging het overigens een paar keer bijna fout, heb helaas niemand echt zien zwemmen! 






Hierna heeft het eigenlijk aan een stuk door gestortregend en we hadden het dan ook wel redelijk snel gezien.. op naar het eten!

Helaas, tegen de tijd dat we weer bij de tent waren was het eten al op. Mijn ouders hadden afgesproken met oude vrienden die zij nog kenden van toen wij (17 jaar geleden!) hier in de buurt woonden. Bleek dat hun dochter (die ook mee was) zelfs nog op mij gepast heeft.. toen was ik echt 3! Dat papa dat toeliet, haha. De dag afgesloten in een heerlijk wokrestaurant, met enorm veel sushi en andere lekkere dingen en toen haasten voor mijn trein! Rond half 12 was ik moe maar tevreden weer thuis, goed dagje. :)




Doeeeeii


Geen opmerkingen:

Een reactie posten