dinsdag 25 oktober 2011


Hebben jullie ook alweer zo'n zin in Kerst?


Warme chocolademelk met slagroom terwijl het buiten sneeuwt, overal lichtjes, blije kinderkoppies, veel familie, lekker eten, non-stop kerstliedjes op de radio, een goed boek en languit op de bank, cadeautjes, in ieder geval twee weken niet treinen, sneeuwpoppen, bijna oud en nieuw, oliebollen, vuurwerk, champagne, nog meer gezelligheid..


Oh en dit jaar betekent Kerst ook een beetje vakantie, een beetje Parijs. We gaan niet met Kerst, maar vlak daarna en nog voor oud en nieuw. Samen met papa, mama, broertje, zijn vriendinnetje, Wim en ik kan ik het me niet voorstellen dat dat niet leuk gaat worden. Heb er zin in. :D  




Alle foto's terug te vinden op mijn we heart it

2 opmerkingen:

  1. Marlou25.10.11

    Mooi stukje, ik heb ook al zin in kerst! :) And guess what?! Precies diezelfde periode (van 26 t/m 29 december) ben ik samen met Alja, Judith en paps en mams ook in Parijs!

    Tot de 11e! :) Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem30.10.11

    Ja!!! Ik heb ook echt heel veel zin in kerst! En wat fijn dat jullie naar Parijs gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen