maandag 24 oktober 2011

Kleine update


Hi partypeople!

Of ben ik de enige die af en toe een feestje meepakt voor wat ontspanning?

Reden dat ik zo weinig van me laat horen: ik heb het ontzettend druk en dat ik dag in dag uit aan het leren ben zal jullie niet heel erg interesseren. Cursussen worden in een sneltreinvaart behandeld (al is NShispeed er niets bij met al zijn vertragingen), opdrachten die bijgehouden moeten worden, een vriendje die nog wat aandacht wil.. oh en dan wil ik natuurlijk ook nog een beetje van Antwerpen zien. Zowel dag, als nacht.

Afgelopen weekend waren we weer een weekendje in Antwerpen, bedoeld om wat bij te werken, maar vooral ook om eens een beetje te ontspannen na dagen vroeg op staan en tot laat studeren. Zaterdag even de stad in geweest, helaas zelf niets gekocht, maar voor Wim een hele leuke broek (alleen moet ik dat nog iets vaker tegen hem zeggen, zodat die er zelf ook helemaal van overtuigd is). 's Avonds was er met een paar studiegenootjes en hun aanhang/familie afgesproken te gaan stappen in café d’Anvers. Volgens velen een geweldige club, maar het meest indrukwekkende vond ik toch dat die midden in de hoerenbuurt stond, er travestieten rondliepen en de locatie an sich. Wat betreft de muziek, prijzen en ander publiek liet het wat te wensen over. Overigens was het gezelschap wel goed. Hopelijk was dit een slechte avond en kom ik er nog een keer voor een goed feestje, maar volgende keer eerst maar eens wat anders proberen!

Café d'Anvers

Zondag lekker rustig aan gedaan, beetje geleerd, beetje bijgeslapen en ’s avonds de meeste vieze frietjes sinds lange tijd gegeten. Ik dacht dat die Belgen daar zo goed in waren? Ze wisten zelfs mijn kaassouflé te verknallen en ze hebben geen pindasaus. :( Gelukkig had ik nog wel mijn eigen potje appelmoes van de Appie, dat maakt alles draaglijker. 

Oh enne..  vandaag heb ik hardgelopen. Ja echt! Of eigenlijk was het een dribbeldrafje en maar heel eventjes, maar het was een rondje, ik had het na die tijd warm, pakte nog wat zonnestralen mee en ik hield het langer vol dan ik had verwacht. Misschien ga ik dit wel vaker doen. Al wacht ik eerst de spierpijn van morgen af..  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten