donderdag 3 mei 2012

Ik hou van feeeeestjes

- en nog veel meer als ze op het strand zijn en het mooi weer is!

Afgelopen (lange) weekend was het ene feestje naar het andere.

Vrijdag gingen we weer eens naar oma (shame on me hoe lang ik daar niet geweest was). Het treinreisje maakten we een feestje van dankzij Starbucks en om de terugweg konden we het niet laten een tussenstop te maken bij de Mac (niet mijn favoriet, maar je moet wat als iedereen honger heeft). 's Avonds een feestje van een vriendinnetje en daarna lekker bij papa en mama slapen. 

Zaterdag was het tijd voor de kapper (ik geef het toe, dat vind ik géén feestje), maar daarna zat ik weer op een paard (en ja, dát is een feestje). Happie eten en weer vliegen naar Utrecht, want daar was het volgende feestje van een tennismaatje. Hartstikke gezellig, maar wij moesten onze krachten een beetje sparen voor zondag en maandag..

Zondag - Bloomingdale

Maandag - Haarlem 

- en daar heb ik geen woorden voor nodig.










Enne.. zal ik je wat vertellen? De feestjes zijn nog niet voorbij, want zaterdag is het Bevrijdingsfestival en dan ga ik dansen met de liefste vriendinnetjes in Wageningen. Hopen jullie mee op een paar zonnestraaltjes?


PS. wees maar niet bang, daarna ga ik weer 1,5e maand in isolatie want de tentamens zijn eind deze maand weer gepland (en wie doet dat nou tijdens het EK?!?!). Hopelijk kan ik mezelf zo lang op de been houden met het denken aan 4 dagen Rock Werchter als beloning.. 

1 opmerking:

  1. Geniet ervan zolang het duurt! Die foto's van koninginnedag zien er echt leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen